Monday, September 17, 2012

ASUS TRANSFORMER PAD... HIKMAH HP PAVILION SAYA KENA CURI?

ISK ISK sedih teramat sgt...bila rumah saya kena pecah masuk masa hari raya hari tu.... kiranya malam raya kami di balai polis buat laporan... aduihai laptop say sejal dari 2003 telah disamun oleh mereka pak-pak maling.... rasanya mereka lebih dari seorang.... selain dari dapat laptop kesayangan saya mereka juga dapat RM500.00 wang pelajar yg disimpan oleh En.Kanda...( aduhai masaknya nak menganti) lepas tu yg paling kelakar mata pisau cukur en.kanda juga menjadi mangsa..... huhuhuhuhuhuhu

Saya bersyukur kerana, rantai emas saya terselamat, duit tabung ayam saya juga terselamat...Alhamdulillah.. saya sedih sgt sgt sebab dalam laptop tu ada banyak data, artikel, assigment, tesis dan paling berharga byk giler gambar saya dari 2003 sampai sekarang, gambar waktu bertunang pun dalam tu, gambar nikah pun ada gak...(yg tak sempat2 saya cuci) aduhai....

Saya tak tahu adakah asus transformer ni hikmah kehilangan laptop hp pavilion saya? atau apa..... yang penting saya bersyukur atas ketentuannya...kerana kita merancang Allah juga merancang, tetapi perancangan Allah lebih baik.....

tapi.... saya rindukan segala-galanya tentang hp pavilion saya terutama segala kenangan danmemori yg terkandung di dalamnya.... aduhaiiiiiiiiiii......


2 comments:

KAK DOTY said...

NAK JUGAK!!!!

Noorul0206 said...

Boleh gak.....tap energy kita..lepas ni akak plak... maybe yg lebih best dari transformer.....