Wednesday, June 6, 2012

ON AIR DI RMJ 101.9


4HB JUN 2012, JAM 12.00 TENGAHARI HINGGA 12.30 DI RADIO MALAYSIA JOHOR 101.9 saya telah berpeluang ke udara bagi slot "tanyalah Pakar" hihihihihihi

Biasanya bos saya yang kena pegi, tapi memandangkan bos-bos saya semuanya terlibat dengan kursus, jadi saya telah di arahkan mengantikan mereka.. Pertama kali ke udara, mula-mula takut gak...tapi alhamdulillah sikit-sikit berjaya mengawalnya ..lain lah dengan ke udara di radio sekolah zaman sekolah dulu... lain sangat-sangat ye..huhuhuhuhhu
MY BIG BOSS SEDANG KE UDARA

Well dulu masa saya jadi DJ kat sekolah pernah juga berangan nak jadi DJ radio bila besar nnt...well tiada rezeki nak jadi DJ jadi tetamu pun ok lah....

Isu yang kami bawa kali ini adalah berkaitan dengan Perceraian di kalangan Orang bukan islam dan Orang Islam... nanti pada enrty yang akan datang saya share soalan dan jawapannya ye....
lepas ni turn saya plak...

Terima kasih kepada my big bos dan bos-bos (biasalah orang ramai bos) kerana memberi saya peluang ini... dan kepada yg menemani saya, hik hik ok jumpa lagi .. " Ku ke udara lagi..................." sambung sendiri ye

No comments: