Saturday, May 12, 2012

BAUCER BUKU 1 MALAYSIA..



Wah jeles-jeles bila tengok pelajar sekarang dapat baucer buku.... syiokkkk nye... ermmm citer ni dah lama tapi baru sekarang sempat update..nasib lah ye... (tak kira nak citer juga) huk huk huk Ok alhamdulillah En. Kanda I pun dapat tau baucer buku ni...jgn jeles you... wah sebab nak sangat beli buku ni guna baucer, saya minta ngan en.kanda... tukar dengan printer yang en kanda nak sangat....hi hi hi hi


alamak jari siapa tu? hehehehhehe


ni  la 4 buah buku yg saya beli... di Pakar BookStore Kluang. siap disampul tau.... gunakan 3 keping baucer....
satu lagi baucer saya simpan dan gunakan di BADAN BOOKSTORE ANGSANA....


Ok sekarang misi membeli telah selesai... sekarang misi membaca sedang bermula.... hihihihihihi dan saya telah menanam janji dalam diri yang saya tidak akan membeli buku baru dalam tempoh 5 bulan ini...

 JOM BACA!  :)

No comments: