Thursday, April 26, 2012

KURUS DENGAN MUDAH..





hihihihihihi ok ni carta terbaru cara nak kurus gebu dan sihat....
sebagai seorang wanita, kesihatan kita memang sukar diramal. bila hormon kita tidak stabil kita senang gemuk dan melebar.... (ni pengalaman sendiri ye hihihi) selain itu kesihatan kita juga akan tergangggu....
Jangan duduk dan asyik bertanya sahaja kenapa lah jadi macam ni... tanpa usaha.. jadi marilah kita cari penyelesaiannya....

Selain dari makan, minum dan sapu kita juga hendaklah mendisplinkan diri kita dengan makan teratur... saya berusaha mengurangkan makan nasi, alhamdulillah ada hasilnya... minum air masak sekurangnya 3 liter sehari dan senaman yang paling bagus adalah aerobik ( saya aerobik ni tgk masa terluang.... kadang seminggu sekali pun susah) tapi saya leh pakai balik baju time anak dara you...time tu saiz M rap -rap je..sekrang saiz S plak rap rap ...dalam usaha nak pakai saiz S..

Ya Allah bantulah aku mendapat saiz S untuk pakaian ku.
Tiada had kuasa melebihi kekuasaaan Mu
Amin.

ok sebelum tidur..Reset dan Delete semua perkara negatif yang berlaku hari ini, dan programkan dalam minda agar kita akan berjaya untuk kurus esok hari....

JOM KURUS DENGAN MUDAH....
JANGAN MALU-MALU EMAIL / PM FB saya..

.

No comments: