Thursday, November 17, 2011

SAYA DAN BIO EVER



Saya kenal produk ni , dikenalkan oleh member saya (Masa kat court huhhuhu) ... masa mula-mula dia test kat tangan saya, sya kata takkan lah letak kan tangan, dan hasilnya akan ke muka, tipulah... kawan sya cuba lah dulu. dalam 10  minit ..yelah memang pun ada beza.. menarik ni.. sya tanya lagi.. apa lagi boleh buat, takkan tu je? macam-macam dai pun citer pot pet pot pet.. menarik... dia tak jual dia pun pakai jugak saje share-share ngan saya (kira macam saya share hari ni lah hehehehe)

Baik je dari court, saya terus search tentang krim ni... macam menarik je bende ni...saya citer ngan officemate saya, dia terus kenalkan saya dengan consultant ( cantik akak ni), kira K. Elmy buat demo dengan beberapa org officemate yang lain...

Testimoni pertama saya, adalah apabila saya tesilap pakai di dagu dan dagu saya meruncing kehadapan, just amik masa dua hari je... tapi saya tak sukalah dagu over sangat ni saya tanya officemate cara nak kuruskan/hilangkan double chin...hahaha rupanya salah..sekarang double chin sya dah berkurangan, Mr Kanda kata dah tak nampak dah tmpat simpan makanan tu..hahahhaha jahatnye dia...

Testimoni kedua, setiap tahun jika raya haji, gaut abah mesti datang... kesian abah teruk gak, tapi Alhamdulillah tahun ni, mak kata abah takde ngadu sakit sangat, sikit-sikit je nampak beza... Alhamdulillah Bio Ever membantu dengan izin Allah.

 Ok tu je saya nak share tentang krim ni,(lain kali saya citer pasal ramuannya pulak ye) kalau berminat nanti leh lah email saya.... sharing is caring.. saya bersedia berkongsi sebab saya pun dapat hasil dari perkongsian kawan saya....Terima Kasih allah kerana melorongkan hati kawan saya mengenalkan bio Ever....

1 comment:

Imtiaz said...

Hebat lah Bio Ever, tak sangka ek ada produk macam ni...

Marine Essence beauty Bar -Kecantikan Wajah dan Ku...