Friday, September 30, 2011

USAHA TERAKHIR, AMIN

slwt slm kpd semua muslimin muslimt..setiap mnusia brbeda ujianya..semuanya ujian menaikkan lgi drjat,ksih syg allah s.w.t pda dri kita,menaikkn keimanan..bkn kemenangan sekrng yg kita cri,klau boleh kedua 2 insyallah..pling pnting 1- cra kita mnerima setiap ujian,msalah itu 2-jgn sesekali prasngka buruk di ats kejdian yg brlaku 3-ikut turutn check klinik comformkn 4-perubtn islam 5-cuba dhulu+bca,amal, 6-setiap pesakin mestilah tanam kenyakinan setiap bacaan,amaln yg dberi+doa+taubat+sabar+mintak petunjuk ,setiap penyakit ada ubatnya,buruk@baik kejadian itu dri allah,pkoknya hti mesti mau cuci sklai oo sifat2 azazil..masalah dlaman@rhsia2,salah silap sebelumnya sdr@ x,allah mha mndngar,dizinkn sekiranya masih lgi ado jdoh pengubtn lain2,sekiranya dkhabulkn doa mintk petunjk,insyallah akn trjdilah miracle allah s.w.t.aitu di utuskn hamba2 special give,bkn pwg@bomoh..insyallh allah akn temukan jodoh kpd penyakit kita itu..inyallah,,sedia brkongsi tips2 nsihat,setkat mna yg terdya,mungkin dpt membntu meringankn,memberi moral support kpd muslimin,muslimah..d antara hmba2 allah yg kurniakan sedkit anugerah,bgi membntu hmba2 lain yg lebih memerlukn..laatakof walaatahzan..ini juga jihat krn allah,bkn palestin shja..robbana 'aatinafiddunyaa hasanah waafil'aakhiroti hasanah..wassalm..
Saya copy daripada blog ini, sebab saya rasa terkesan dengan apa yang diluahkan oleh Penulis tersebut. Mungkin apa yang saya lakukan sebelum-sebelum ini, belum diizinkan oleh Allah akan hasilnya. Saya berdoa dan mengharap dengan penuh keyakinan semoga usaha saya dibantu oleh suami, keluarga, ustaz, pakar dan mereka disekeliling saya akan diizinkan oleh Allah untuk berjaya. dan semoga Usaha kali ini diizinkan Allah untuk membuahkan hasil yang berkesan dan semoga usaha yang terakhir. AMIN...


......JENTAYUBIRU......

1 comment:

Anonymous said...

perlu memeriksa:)