Sunday, February 13, 2011

Saya dan Mudah.com

pernah dengar laman sesawang ini? Mudah.com? ermmm saya dapat tahu mengenai mudah.com ini daripada adik saya...




Dan selama ini saya banyak mencari di mudah.com untuk mendapatkan perkhidmatan, kerja kosong , rumah sewa atau barang-barang lain... tetapi tak sangka pula kali ini saya sendiri yang mengiklan sesuatu di laman sesawang ini..kali ini saya iklankan almari baju saya..



Saya sayang Almari ni, tapi sebab fikir susah nak bawa balik rumah husband..jadi saya rasa elok saya jual je almari ni..elok lagi..dan rupanya anggapan saya silap... saya ingat takde orang nak beli..tapi berduyun-duyun sms masuk tanya mengenai almari ini...

Ermm memang mudah lah dengan mudah.com.my nie.... sesiapa yang berhasrat nak jual barang atau beli barang leh lah cuba.... daaaaaaaaa...

No comments: