Saturday, November 20, 2010

KAD JEMPUTAN PERKAHWINAN...., tempahan, bentuk dan edar.....

kad jemputan saya dah siap... huhuhuhu lega walau pun ada juga sikit yang saya tak puashati tapi alhamdulilah ok sebenarnya.... apapun waktu ni ada rakan2 yg dah terima kad saya, cume yang pos tu belum lagi saya lum sempat nak g beli setem huhuhuhuhu

saya tempah kad ni dah lama... dari bulan ramadhan lagi... hihihihihihi kebetulan ada masa tu yg terus tempah atas nasihat beberapa org yg rapat dan persetujuan Mr T... saya nye bajet ciput je.. takut nak cari kad mahal2 maklum lah saya org biasa je... kad pon biasa2 je..hihihihii tapi apapun dah tercapai hajat saya.... alhamdulilah...

sekarang bab nak edarkan kad plak..adui macam mana nak bagi kad ni erk... segan la... officemate saya cadangkan bagi awal sebab senang mereka yg bekeluarga nak set masa dan buat perancangan..jadi saya bagi awal... pastu saya send dulu kat fb... jadi masa bagi kad tu org dah tahu jadi takde la muka saya merah n segan sgt...huhuhuuhu susah kalau saya dah tersipu-sipu kat situ...jadi tahu kelemahan diri kena cari penyelesaian dulu ..hahahaha

 BAgi yang takde FB tu saya kena menghadapi situasi ni....tapi memang kelakar kalau diingat balik, ada yg, saya kata saya wakil menjemput la ..kembar saya nye la huhuhu punye la segan.. Mr T  ketawakan saya je..dia kata apalah itu pun nak malu... eeee nak wat camne dah memang saya pemalu kan? huhuhuhuhuhu



tak kisahlah masih ada banyak lagi yang saya lum edarkan, sebab masih tercari-cari cara nak edar huhuhuhu bimbang saya tersipu-sipu je lepas bagi kad tu..adui susah gak erk ada penyakit tersipu-sipu ni...

Apapun semoga majlis yang telah dirancang ini akan berjalan lancar dan dirahmati Allah dan semoga perhubungan kami berkekalan dan dirahmati, amin...

No comments: