Wednesday, September 29, 2010

TIADA YANG MUSTAHIL

Sebenarnya tajuk untuk entry kali ni macam tak berapa nak kena... tapi saje sebab tiba-tiba terfikir ayat tu, jadi nak guna juga....
tujuan entry ni sebab @ untuk menyatakan ralat pada entry sebelum ini......
 maaf, tak perasan video kat entry sebelum ni tak habis... takpe saya upload yang baru ni...tararrrr....



lama juga tunggu tuk upload video ni...mata dah mula kuyu, esok ada kes luar daerah...fail?

 boleh tahan lah 10 fail... huhuhuhuhu semoga esok berjalan dengan lancar.. masa menunggu di

terjumpa satu post yang rasa macam menarik untuk dikongsi....


utk diri ini: selamat memahami dan beramal...... (orange ? eeeee color yg orang Tu sukerrrr. hihhuhuhuhu)

No comments: