Thursday, June 24, 2010

Hadiah dari Petronas

Hai sebenarnya lama dah nak cerita mengenai hadiah ni.... sebab dah lama dapat... tapi tak sempat .... atau bila baru nak mula dah ada entry lain yg nak di kongsi bersama...jadi bersawang la kisah ni dalam kotak fikiran ni je....hihihihihi

Pada April yang lepas, waktu sedang mengikuti Induksi, dapat panggilan dari syarikat kurier, minta alamat baru sebab kat rumah tiada orang yg boleh terima dokumen tu, dimaklumkan yg dokumen tu dari Petronas...pelik dan rasa macam nak tahu...kenapa dan dokumen apa yg dihantar oleh Petronas... So tukarkan alamat rumah mak abah kepada alamat office di JB... Sebab tak sabar nak tunggu 3 hari balik JB minta tlg Nini check kan dokumen apa..... jeng jeng jeng...suspen wei takkan surat saman plak..tapi ada ke surat saman dari petronas? wahahahhahahah suspen suspen...


RM100.00 bakal menjadi milik ku...walau ada yg kata RM100.00 je..tapi bila fikir balik sape la nak bagi kita RM100.00 kan....so kira ok la ...banyak gak RM100.00 tu bila dapat free macam tu je.... best tu...
tapi sebab bz sgt lewat g amik cek.... tapi alhamdulillah akhirnya dapat gak amik cek pastu terus g tunaikan kat cimb...sebab cek pon cimb... hihihihihi


apapun thanks Petronas..... terima kasih daun keladi..harap-harap lepas ni dapat lagi..... lepas ni nak dapat lebih lagi ye....... hihihihihi

No comments: