Wednesday, April 21, 2010

ermmmm 16 april 2010....g Putrajaya tuk menjadi referee kepada sorang member ni... Tapisan Keselamatan...utk dia sah jawatan...klu aku gagal memberi kerjasama yg baik dia tak lulus maka tak sahlah jawatan...erm tula inspektor bagi tau..info yg aku memang dah sedia maklum huhuhuhuhu.. Malam Khamis tu lepas je habis kes kat Kota Tinggi...aku terus naik bus pukul 7.30 malam...cukup terkejar2 petang tu..... kepenatan aku terlena dalam bus...sedar2 aku baru sampai Melaka..adui jauh lagi ke Seremban tu.... n terlena lagi..n sedar-sedar lagi bas dah kuar tol Seremban alamak habis la...lum call salmi  lagi                                                                                                                                   
Sampai je kat Seremban 2...aku macam rusa masuk kampung...tak tahu arah nak tuju...aku ikut sorang akak tu..alamak dia terus naik keta dia la..eeeeee kat mana nak tggu ni..tiba-tiba Pak guard tu panggil..".jgn tunggu situ tggu kat depan ni belakang...iskkkk" pergg garang nye pak guard ni..aku pon tersengih2 kemaluan..."oooo kat depan tu leh tunggu ye" hihihi aku terus je g depan.. kedai semua dah tutup dah tapi berhadapan ngan kedai mamak dan 7 eleven... isk seram tul..nasib baik ada dua org minah indon ni..kira ok la ada pompuan.. alamak kemana la plak apek tu bawa minah indon tu...adui tggl sorang2 ni... lambat plak Cik Kak ni...sram sejuk aku dibuatnya... tiba-tiba ada keta hon... apa ingat aku tggu customer ke? opsss iskkk ngeri tul cepat2 aku wat panggilan..tuk hilangkan takut... adalah 5-10minit tiba-tiba aku dah nampak keta Salmi...pergggg lega giler... masuk je keta..aku rasa aku terlepas dari satu bala dan ketakutan yg menakutkan huhuhuhuhuhu

Ermmm malam tu kitaorg borak sakan...pkl 2 lebih baru tido...pergg dasat sungguh... esok pagi bgn sush gile mata kelat je... kitaorg kuar rumah azan subuh pon belum...subuh kat R&R...aku kagum giler ngan salmi bila dia citer dia tiap minggu balik dari tanjung karang ke seremban bertolak pkl 4-5 pagi... sorang2..perg berani seh minah ni..caya arg..
Salmi plak macam kagum je ngan aku bila kau tahu jalan g Putrajaya tu n siap tahu nak parking kat ner.... hahaha sebenarnya tu la tempat aku berkampung seminggu minggu lepas..induksi..sebab tu aku terer ... hhahahahha apa yg inspektor tu tanya? ooo no no no itu rahsia....apa yg penting kita org pertama datang kat situ... tapi kitaorg balik bukan yg pertama tau.... perut  berkeriuk keriuk..apa pun sempat gak kitarg posing2 kat depan bangunan tu n dalam keta..ikut hati nak gambar byk lagi kat tapi sebab dah rasa lapar giler..kitaorg terus g Alamanda....
snack plate...idaman ku selalu

ermmmm dan Salmi belanje makan KFC...ermm macam biasa menu biasa...ermmm klu kitarog g KFC nila menu kitaorg..dari kat Kisdar sampai sekarang...cume dulu ada aiskrim..sekarang takde dah asikrim tu erk... mana la aiskrim tu menghilang .... bila diingat2 dan diamati..memang kitaorg tak pernah tukar menu...kenape ye? apa ada pada menu ni? hahahhaha ngeri nyeeeeeee... malam tu kitaorg makan nasi kat seremban je..tapi tak amik pon gambar..sebab masing2 nye muka dah kelat..kepenatan..tak seri langsung... sebelum balik singgah Nilai...pergg first time aku shoping salmi jadi penunggu siap lepak kat sofa lagi tu.... sori Mi takde niat nak pinggir kan ko tapi ko yg meminggirkan diri..aku tanya pendapat ko diam je..huhuhuhu tapi yg penting terima kasih sebab bawa dan layan aku kat Nilai tu.... free tu tambang.... tambang aku pergi balik JB-Sremban pon ditaja oleh Salmi.... wah thanks ye... so layanzzz la pic2 yg pada aku menarik ni:-




kitaorg nak lawan fiona...........


signboard ke Usim, balik kitaorg lalu jalan biasa Bandar Salak Tinggi...dan Nilai... rindunya nak lalu sini..... mengimbau kenangan masa muda belia...


watak2 tambahan: salmi mesti bengang aku pilih pic ni..huhuhuhhuu sori frenzzz

                                                                                   





Inilah deretan kedai kain ka tNilai Square, dan
diantra kedai tu...ada kedai yg kitaorg pernah wat part time..penat keje kedai kain... tak mau dah..huhu


  GAdis dan bunga.... cari apa tu.... 

No comments: