Tuesday, August 25, 2009

Selamat Datang Ramadan


Aik kejap je dah 4 ramadhan..... rasa macam baru je dengar pengumuman puasa..... mungkin betul diakhir zaman ni waktu bergerak pantas tanpa disedari..... hari pertama ramadhan , berbuka puasa bersama keluarga dikampung, semua balik kecuali angah... terasa juga ketiadaan angah yelah takde org nak ajak gaduh pastu takde org nak bahagi kerja huhuhuhuhu semua kena buat sendiri.... rasa seronok dapat berbuka sama-sama keluarga.... masa ni terpikir indah dan bahagianya saat-saat bersama orang-orang yang kita sayangi...


Semalam, 3ramadhan berbuka puasa di Bazar Ramadhan Angsana Johor Bharu.... takde gambar la.. sebab nye segan nak snap gambar..klu tak boleh gak kan share ngan semua... tapi memang meriah gaklah.... beli-beli makanan dan kemudia ada disediakan canopy untuk makan.... seronok gak.. hi hi hi macam makan kat kenduri kawin bezanya makan makanan sendiri... nasi bungkus..hu hu hu


Dan paling bertuah lagi , rumah sewa dekat dengan masjid bandar baru uda, senang klu nak g terawih.... dari bilik pon dah dengar suara imam...


Semoga ramadhan tahun ini akan memberikan satu kenikmatan dan kemanisan iman dalam diri ini, amin... kepada rakan-rakan salam ramadhan dan selamat menunaikan ibadah puasa dan maaf zahir da batin..

No comments: